2013. augusztus 17., szombat

Chapter1

Egy esős,ködös hajnal volt,amikor szörnyű sikításra ébredtem fel édes álmomból.Később hangos lövésre lettem figyelmes.Bella!Lefutottam a lépcsőn,a szívem a torkomban dobogott.Egy vértócsát pillantottam meg a nappaliban,amiben egy középkorú férfi feküdt.Fejbe lőtték.Mellette a barátnőm egy fegyvert fogott.A fal mögé bújtam kezemet a szám elé téve  és csak néztem.Ő nem tehetett ilyet,nem ilyennek ismertem meg!Később a telefonjába pötyögött és a füléhez emelte.
-Küldetés teljesítve-mondta a telefonba és elmosolyodott.
Kiléptem a fal mögül,elé álltam  és csak kérdőn figyeltem rá,teljesen ledöbbentem.
-Amber!Én...-nem hagytam,hogy befejezze
-Ez meg mi?Bella!-kiáltottam könnybe lábadt szemekkel
-B-betört hozzánk.-próbált hazudni,de nekem nem tud
-Aha persze és akkor mi volt az a hívás?
Nem tudott válaszolni,csak állt ott előttem a fegyvert pedig kiejtette kezéből.
-Most azonnal hívom a rendőröket!-mondtam és előkerestem a telefonomat amit kis idő múlva meg is találtam.
-Ne!-ugrott és a telefont hirtelen kiverte a kezemből.-Nem teheted ezt velem!Akkor lecsuknak!-nézett kiskutya szemekkel rám.
-Akkor meg mi ez az egész?-förmedtem rá.
-Nem mondhatom el,akkor meghalok.-hajtotta le a fejét
Mindketten némán álltunk a vérrel teli nappaliban,mikor hirtelen pittyegett egyet Bella telefonja.SMS-e érkezett.Elolvasta és az ajtó felé rohant,mielőtt elhagyta volna a házat megfordult és mélyen a szemembe nézett.
-Ne gyere utánam!-Mondta szúrós tekintettel,akárcsak egy kutyának.
Végignéztem ahogy ott hagy egyedül egy hullával.Nem tudtam mire vélni a viselkedését.Máskor együtt nevetünk a filmeken vagy moziba megyünk,sétálunk a parkban,vásárolgatunk.Mindig is nagyon jól éreztük magunkat.Tudtam,hogy van munkája,de sosem árulta el mi az.Nem is érdekelt nagyon a lényeg,hogy pénzt keresett.Most már tudom a titkát.Nem tudom mikor akarta elmondani,talán soha!
Leültem a kanapéra,ezer meg ezer gondolat cikázott a fejemben.Az arcomat a tenyerembe temettem és halkan pityeregni kezdtem.Soha nem voltam az a síros típus,de ez most nagyon megrázott.
Ott voltam egyedül egy halott férfivel.Nagyon sok mindenen keresztül mentem már,főleg az árvaházban,de erre soha nem számítottam.

1 megjegyzés:

  1. Szia. Elolvastam a részt :) Tetszik. Ha akarod csinálok neked egy fejlécet :3

    VálaszTörlés